Dupa cum v-am obisnuit, incercam sa va tinem conectati cu tot felul de noutati, in special cele oferite in premiera. Daca este vorba si de exclusivitate, suntem cu atat mai mandri. Asa ca dorim sa incepem saptamana in forta !

Astazi avem placerea sa va prezentam un proiect pus in practica de Thomas Schröder , membru al echipei SCOTT-LIGHT.LOUNGE RACING. Acesta a reusit sa faca dintr-o sa Tune Speedneedle, ceva absolut perfect. Acest model de sa, este disponibil pe piata de foarte multi ani, lucru care ii confirma calitatea, fiind folosita de foarte multi atleti de top, dintre care ii amintim pe Markus Klausmann, de 14 ori Campion German la Downhill si Sabine Spitz, Campioana Olimpica la Beijing.

Scopul acestui proiect a fost de a face si mai usoara aceasta sa si de a o intari. Thomas a realizat cu succes toate aceste lucruri, iar noi va spunem si cum a facut-o, poate pe viitor va “rasari” si pe la noi in tara asa ceva.

Timp de lucru: aproximativ 6 ore

Materiale necesare:

– O sa Tune Speedneedle

– 10 grame de rasina pentru carbon cu intaritor

– 5 pocnituri de aluminiu

– Piele Alcantara de 0.8mm grosime

– Fasii de carbon bi-directionale

– Presa Vid

Pasii care trebuie urmati:

– Se curata complet saua de stratul de piele, neopren si lipiciul original.

– Se inlatura pinii (pocniturile) originale si se monteaza noii pini.

– Se intaresc sinele in zona de contact cu corpul seii cu fasiile de carbon si rasina dupa care se pun pentru intarire 30 de minute in presa vid (vacuum press)

Forma noii sei va fi schimbata, mai precis, saua va fi mai scurta, partea de spate, devenind putin concava, dupa cum se vede si in poze iar din partea din fata a fost inlaturat 8mm de material, si a fost curbat varful.

Pielea Alcantara a fost pusa pentru a acoperi pinii astfel incat sa nu deranjeze in timpul ride-ului si de asemenea riderul sa nu alunece de pe sa.

Un alt lucru important este greutatea care a fost redusa de la 96 de grame, cat a avut initial la 78 de grame.

Avantajele acestor modificari ar fi faptul ca saua va fi mai rigida datorita noilor pini si a fasiilor de carbon montate, de asemenea va fi mai rezistenta, este mai usoara, comfortul este acelasi si cel mai important: este 100% gata sa fie folosita in orice concurs.

Speram ca acest articol v-a starnit curiozitatea vom avea si noi pionieri care sa incerce sa se avante intr-un astfel de proiect.

In final dorim sa ii multumim inca odata lui Thomas pentru toate aceste informatii si sa va invitam sa vizitati si site-ul echipei Scott – Light Lounge Racing.

Proprietar, tuner, informatii si fotografii: Thomas Schröder , Team SCOTT-LIGHT.LOUNGE RACING

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.