Dupa cum am precizat intr-un articol anterior, Crank Brothers va lansa noi componente: pipe, ghidoane, tije de sa si mansoane de ghidon.Fratii, Carl Winefornder si Frank Hermansen, fondatorii Crank Bros, suna cam cacofonic, da, si-au dorit de mai mult o astfel de gama, si uite ca visul devine realitate.

Pentru moment vor fi lansate: 5 ghidoane, 3 pipe si 3 tije de sa, urmand sa lase cate ceva si varianta calendaristica a anului 2011.

Denumirile pieselor vo fi exact ca la pedale, mai precis categoriile de pret din care vor face parte 1, 2, 3 si 11. Urmand sa apara pipe, ghidoane si tije de sa Cobalt, pentru cross country-isti (cam neortodoxa formularea) si variantele Iodin pentru freerider-eri. De asemenea vor fi oferite si noile mansoane de ghidon cu blocaj.

Dupa cum se vede in poze, CrankBros a dezvoltat o noua tehnologie pentru prinderea ghidonului si gatului furcii pe pipa, produse insa testate foarte bine inainte de aceasta prezentare.

Tijele de sa vor fi diponibile in patru marimi (27.2, 30.9, 31.6 si 34.9mm), doua lungimi (350 si 400mm) si vor avea un offset de zero sau 20mm.

Cel mai bun si mai scump ghidon va fi Cobalt 11, care este fabricat din carbon unidirectional  disponibil in varianta drepta la 600mm latime si numai 132 de grame sau cu un rise de 15mm si 680mm latime cu o greutate de 160grame. Pretul insa se pare ca va fi pe masura: $220 in State.

Va las in continuare sa vedeti galeria cu noile produse si pe aceasta cale sa multumim celor de la BikeRumor pentru fotografiile si informatiile oferite:

info si foto: Matt Pacocha/BikeRadar

One thought on “Componente de cockpit de la Crank Bros.

  1. Nicolae

    Zici ca sunt niste bijuterii asa de delicat arata.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.