GX_Eagle_Drivetrain_Black_Side_M

Anul trecut Sram a lansat primele doua grupuri de 12 viteze, fiind cele cu cel mai mare raport pentru mtb-ul de 500%, de la un pinion minuscul de 10 la cel mare de 50.

Acum pentru a face transmisia de 1×12 mai accesibila tuturor au scos noul Sram GX Eagle.

 

Angrenajul GX Eagle 

Increderea oferita de bratele de aluminiu este incontestabila, iar noul GX Eagle completeaza performanta placilor X-Sync 2 direct mount cu aceste brate. Gama variata de dimensiuni a placilor face din acest angrenaj unul configurabil pentru stilul tau de dat.

Greutate: intre 610 si 662 de game in functie de model si placa

  

 

Schimbatorul spate GX Eagle

Montand noul GX Eagle iti extinzi plaja de pinioane pentru ca poate merge pe orice caseta Eagle 10-50. Dar asta nu e tot. Schimbatorul are ambreiajul Type 3 asa ca sansele ca lantul sa cada de pe placa e foarte mic. Iar pretul recomandat de 110 euro e decent.

Greutate: 290 grame

 

Maneta de schimbator GX Eagle 

Triggerul GX Eagle este pe scurt centrul de comanda a transmisiei, eliberand tot potentialul acesteia. Ergonomia si ajustabilitatea permit schimbarea rapida a vitezelor, comfortabil si intiuitiv, ingloband multe tehnologii de la XX1 si X01 Eagle. Toate astea la un pret de 35 de euro.

Greutate: 122 grame

 

Pinioanele GX 1275 Eagle 

Aceste pinioane sunt fabricate independent, conectate prin pini (fata de XX1 si X01 Eagle care sunt frezate dintr-un bloc de metal). Acest lucru mentin greutatea scazuta si pretul mult mai mic decat in cazul celorlalte doua grupuri. Spatiile mari nu lasa ca noroiul sa se stranga la pinioane lucru care imbunatateste schimbarea vitezelor, dar si prelungind durata de viata a transmisiei.

Greutate: 450 grame

 

Lantul GX Eagle

Acest lant poate fi considerat epicentrul acestei transmisii, fiind proiectat sa duca cu brio acest raport de 500% dar totusi sa reziste cu bine in timp.

Greutate: 270 grame

Parerea noastra in acest moment e una pozitiva, fiindca acest grup va fi preferat de cei care inca nu sunt convinsi de capacitatile unui grup cu o singura foaie de angrenaj, totul fiind mai simplu de utilizat, mai simplu de intretinut.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit