Prin septembrie, dupa Eurobike, v-am prezentat in premiera cele mai noi cauciucuri de sosea la de Vittoria. Acum venim si cu review-ul bine meritat.

Cum introducerea am facut-o odata cu prezentarea din articolul precedent, trecem direct la subiect. Greutatea acestui model este exact cum au specificat si producatorii: sub 200 de grame. Noi am prins unul de 183 de grame si sunul de 190, ceea ce-i foarte bine. Pentru ceva si mai usor, Vittoria are modelul Diamante Pro Light, cu o greutate de aproximativ 170 de grame.

L-am testat din toamna, cand soselele erau uscate si vremea buna, insa si pe ploaie sau drumuri inghetate. Pe uscat se comporta foarte bine: accelereaza repede, detii un control foarte bun in curbe si un lucru care ne-a lasat placut surprinsi a fost faptul ca este foarte comfortabil. Pe drumuri unde se mai gaseste griblura pusa vara, vibratiile au fost reduse semnificativ.

Controlul, dupa cum v-am spus a fost foarte bun, asta datorat in mare parte si compound-ului suficient de moale.

Nu e un cauciuc care sa fie facut pentru soselele umede, pentru asa ceva Vittoria avand alte modele, insa nu te dezamageste. Cu putina atentie, in caz ca te prinde ploaia poti ajunge in siguranta acasa. In cazul in care soseaua umeda a si inghetat, cel mai bine ar fi sa incercati niste sporturi alternative… Nu in sensul ca acest cauciuc ar fi rau, insa nu cred ca exista vre-unul care sa fie suficient de bun in aceste conditii pentru a face fata unor solicitari mai intense.

Trebuie sa precizam faptul ca acesta este un cauciuc de competitie in primul rand, asa ca durabilitatea lui in timp va fi ceva mai scazuta decat in cazul altor modele, cum ar fi Rubino, spre exemplu, insa credem noi ca-si merita banii datorita avantajelor prezentate mai sus.

Putem spune ca si protectia impotriva penelor e buna. Pe durata intregii perioade de test nu am avut nici o astfel de problema, chit ca am incercat si niste drumuri care nu sunt tocmai cele mai bune, insa Diamante Pro Radiale se simte cel mai bine pe acele sosele care permit inaintarea la o viteza mai mare decat de obicei, fie ca e vorba de Romania sau de Alpii Austrieci.

Noi ne bucuram ca am avut ocazia sa fim printre primii care au testat acest nou model si putem sa il recomandam cu caldura atat pentru amatori cat si pentru sportivii de elita.

De asemenea Romania are un importator Vittoria, care printr-o cautare rapida si usoara il puteti gasi. Nu suntem siguri deloc daca il au pe stoc fiind un model lansat pe piata oficial in luna ianuarie a acestui an, insa daca sunteti foarte grabiti multe site-uri din afara tarii il au deja disponibil.

Pentru mai multe informatii puteti vizita oricand site-ul Vittoria.com iar daca aveti alte intrebari, ne puteti trimite un comentariu sau un mail, incercand sa va raspundem in cel mai scurt timp posibil, sau de asemenea puteti incerca sa ii contactati direct pe producatori.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit