Legendarul Continental Mountain King a renascut, iar ca un rege adevarat a primit numele meritat: Mountain King II. Daca primul model a avut si are inca un mare succes, atat pentru XC, AM sau 29er, succesorul acestuia are obligatia morala sa-l depaseasca la orice capitol, iar compania Germana a facut totul pentru ca acest lucru sa se intample.

Cea de-a doua perioada a domniei a Mountain Kingului, a inceput cu un design mult mai agresiv,  cu aceleasi doua dimensiuni cu care am fost obisnuit: 2.2 si 2.4.

Exista mai multe variante pentru ambele dimensiuni disponibile, in functie de bugetul fiecaruia:

– ProTection*

– RaceSport*

– UST

– Basic

– Basic 29er

– Protection 29er*

– RaceSport 29er*

Modelele care au (*) asterix sunt cu BlackChili Compound, care dupa revista Bike din Iulie 2011 ” este pe departe cel mai rezistent compound disponibil pe piata”

Noutatile absolute are fi urmatoarele: RaceSport 2.4, ProTection 29er, RaceSport 29er, Basic 29er.

Deci, fie ca bike-ul vostru e de trail, XC, AM, sau maraton, acesta poate fi o solutie serioasa pentru oricine.

Noi am testat varianta 2.2 RaceSport. Se converteste foarte usor Tubeless, si ofera o aderenta foarte buna indiferent de suprafata pe care ruleaza. Fie ca avem parte de radacini, bolovani, pamant si chiar daca e uscat sau ud, Mountain King II ofera o siguranta care pana la urma mareste moralul oricui !

Atat pe partea de tractiune, cat si pe cea de franare, crampoanele de pe calea de rulare nu dezamagesc, iar in curbe, parca ramane lipit de sol.

Insa pentru mai multa siguranta, va recomandam cu caldura modelul ProTection, chiar daca sunt mai grele in medie cu 50-60 de grame/bucata.

2 thoughts on “Test: Continental Mountain King II

  1. florin

    Am pus de curand un Protection si intr-adevar n-am avut nici o problema pe coborari sau pe urcari. Super!

  2. Mircea Baba

    Am pus la sfarsitul iernii Continental Mountain King II Pro Traction 2.2 pe bicileta de trail dupa ce am vazut ca in testul din revista MBUK au iesit invingatoare, am ramas foarte dezamagit de aceste cauciucuri, eu inainte ruland pe Michelin Wild Rock’R 2.25, cauciucul ala german nu e deloc precum il laudati, aderenta e mai slaba, in viraje e foarte instabil, nu imi dau deloc incredere si siguranta si pe deasupra dupa 3 luni in care nu am rulat mai multl de 1000km crampoanele laterale au inceput sa se rupa unul cate unul, la Schwalbe crampoanele laterale incepeau sa se rupa undeva pe la 2 ani si cam 4-5 mii km. Continental Mountain King II Pro Traction 2.2 sunt cauciucurile care m-au tinut cel mai putin din tot ce am folosit pana acum in ultimi 5 ani. Am revenit la Michelin Wild Rock’R 2.25 care cu toate ca are rezistenta la rulare ceva mai ridicatata decat un Maxxis High Roller este un adevarat all rounder.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit