Nici nu s-a topit bine zapada pe la noi, poate chiar nu s-a topit peste tot si Avid deja isi lanseaza primele modele de frane Elixir pentru sezonul 2012.

O situatie cumva obisnuita de cativa ani, cand producatorii isi prezinta noile “jucarii”  cu aproape un an inainte sa fie puse in vanzare. Daca e sa luam punctele pozitive e bine, pentru ca inainte sa fie lansate, produsele sunt testate si pot fi imbunatatite inainte sa ajunga pe piata, primele serii stiindu-se ca de multe ori dau rateuri, indiferent de ce produs e vorba. Dezavantajul ar fi ca sunt multi dintre voi nerabdatori sa aiba produsul si cand incepe sa fie pus la vanzare, vor plati un pret mai mare decat ar valora. Dar sa trecem la povestea noastra de azi.

Avid Elixir 9

Detalii tehnice:

  • Va inlocui Elixir CR
  • Ideala pentru XC / Trail / AM / FR
  • Greutate 358g (fata, post mount, 160 rotor fara adapter)
  • Cu 17gr mai usoara decat CR (375g)
  • Disponibila din Aprilie 2011
  • Culori disponibile Storm Grey Ano sau Black Ano
  • Un nou Tool-Free Reach Adjust
  • Contact Adjust
  • Maneta si etrierul complet din aluminiu
  • Varianta Aftermarket va veni cu leviere de carbon, iar cele OEM cu levier de alu
  • Compatibile cu MMX/XLoc si Reverb
  • Manete ambidextrous
  • Etrierul este asemanator cu cel de X.0

Avid Elixir 7

Detalii tehnice:

  • Inlocuieste  Elixir R
  • Ideala pentru XC / Trail / AM / FR
  • Greutate 350g
  • Cu 25gr mai usoara decat C (175g)
  • Aero Silver sau Storm Grey
  • E aproape identica cu Elixir 9 doar ca nu are pad contactul, si e vopsita nu anodizata.

Nici discurile nu au ramas fara sa fie upgradate. Aceste vor suferi mici modificari si in diametru urmand sa fie urmatoarele dimensiuni: 140mm, 160mm, 180mm, 200mm. Acestea se vor numi HS1. Cele cu miez de aluminiu vor fi numite HSX si HSXCL (center lock) iar noua frana Elxir 1 va avea discul G2 existent acum.

Da, ati vazut bine. Elixir 1 ! Va fi cea mai ieftina frana disc hidraulica din gama Avid. In SUA va fi comercializata pentru 89$. Va avea un prindere fixa, astfel ca va trebui sa demontati manerul pentru a da jos frana o face mai ieftina. Acum asteptam mai multe informatii despre fiecare.

Daca vreti sa cititi si sa vedeti mai multe fotografii, va invitam sa vizitati site-urile de pe care ne-am inspirat si noi pentru acest articol: Bikerumor.com si Bikeradar.com

Daca vor mai aparea noutati, noi vi le vom prezenta, asa ca stati pe pozitii !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit