Dupa ce la Sea Otter am vazut noua frana Magura Marta FR, acum va vom prezenta “oficial” mai multe produse.Este vorba de franele pe janta, cele disc si furcile fabricate de producatorul German.

Vom incepe cu HS11, o frana hidraulica pe janta dedicata in special bicicletelor city si de tracking. Noile frane vor fi cu o tehnologie “easy bleeding” si o maneta “flip-flop”, astfel ca se va putea monta exact dupa dorintele clientilor. Asta pe langa designul, sa zicem, mai rafinat, decat al modelelor precedente.

De asemenea, dupa cum e si trendul, frana va fi disponibila in mai multe culori pentru a putea fi asortata cu bicicleta. Nu stim insa pentru cei care vor sa isi upgradeze bike-ul, care va fi disponbilitatea tuturor culorilor in magazine.

Oricum, se va pastra traditia celor 5 ani de garantie pentru scurgerile de ulei survenite din cauza uzurii.

Legendara frana HS33, bombproof-ul globtrotterilor, are parte si ea de o cosmetizare, o “cura de slabire”, de noile tehnologii de care se bucura si surioara mai mica HS11, astfel ca cei care nu doresc sa treaca la franele disc se mai pot bucura de franele pe janta. HS33 va avea o optiune de levier pentru 2 sau 4 degete (HS11 fiind disponibila doar pentru 4) si va avea o putere mai mare de franare. Acestea vor fi disponibile publicului incepand cu luna Septembrie.

Alaturi de noua frana Marta FR, Magura a remodelat si discurile de frana, astfel ca vom avea inca doua noi discuri. Storm SL (cel din stanga) si Storm (cel din dreapta). Dupa cum ne asteptam, varianta SL va fi disponibila doar in cazul franelor Marta, iar celalalt pentru Julie si Louise.

Modelul Marta Magnesium SL, va fi mai usoara cu aproximativ 15%, avand disponibil pentru viitor si un disc de 140mm (doar pentru frana spate), greutatea sistemului complet incepand de la 280 gr (oare cat va fi de precis cantarul celor de la Magura?)

Noul model de Magura va fi disponibil inca din luna August a acestui an, probabil la un pret mai ridicat decat cele cu care suntem deja obisnuiti.

Discurile disponibile vor fi doar IS, insa va fi produs si un nou adaptor pentru a putea fi montate pe butucii center lock.

Acum facem inca un pas inainte si trecem la furci, mai precis la modelul Durin Race. Aceasta furca  a obtinut titluri Mondiale, Europene, nenumarate titluri Nationale chiar si medalii la Jocurile Olimpice, insa va fi imbunatatita. In primul rand, pentru cei care citesc acest site… va fi usurata,chiar daca e vorba de 20 de grame, cel putin pana in acest moment.

Va fi imbunatatita progresivitatea furcii, va avea parte de un nou sistem de compresie, o noua baie de ulei, lucrand mai bine la temperaturi mai mici (aici pe cuvant ca nu inteleg la ce s-au referit).

Va fi disponibila si cu gatul furcii tapered (1,5 – 1.1/8), sistem Albert Select, iar la culori vom avea parte doar de ceea ce se va vedea in imaginea de mai jos, programul lor de a face mai multe culori pentru furca, sau mai bine zis “pimp my bike” va inceta. O ultima informatie legata de aceasta furca: in magazine din Septembrie.

Inainte de a va prezenta si un filmulet, cu testele facute discului Storm, ne intrebam retoric: de ce riderii sponsorizati de Magura se dau cu discuri Ashima AiRotor? Inca le testeaza? Le plac mai mult discurile Ashima? Probabil ca nu vom afla raspunsul niciodata.

sursa: magura

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit