A trecut si Cupa Mondiala de la Houffalize, Belgia si datorita unor oameni pasionati, am reusit sa punem mana pe niste fotografii ale bicicletelor riderilor de top.

Oricum ce am reusit sa aflam de la Kevin Leavers este foarte foarte interesant pentru noi, sa speram ca si pentru voi.

Inainte de a publica fotografiile cred ca ar fi ok sa precizam niste lucruri destul de interesante:

–          Aproape jumatate din sportivi aveau componente Sram XX, cativa avand noile frane XX Black Box. Tehnicienii echipelor inca nu stiu daca e vre-o diferenta intre ele.

–          Foarte multi dintre cei care folosesc franele Magura Marta, aveau discuri Ashima Airotor, nefiind zarite noile discuri Magura Storm SL

–          Nu a fost vazut nici grupul XTR de 2011. Oare nu e gata?

–          Wolfram Kurschat a avut o singura placa pe angrenaj, una de 42, si a reusit sa mearga pe bicicleta pe toate urcarile. Un lucru foarte impresionant avand in vedere ca foarte multi rideri aveau o combinatie 26/39

–          Sportivii echipei Specialized folosesc placi Rotor Q-Ring pentru angrenajele XX, produse care inca nu sunt disponibile pentru publicul larg

–          Unii rideri aveau schimbator spate Sram XX cu cusca medie, model care nu exista in magazine

–          Aproape jumatate dintre atletii profesionisti foloseasu gripuri ESI

–          Au exista diferite alegeri ale cauciucurilor. Foarte multi au „alergat” cu cauciucuri de USCAT, un exemplu fiind cei de la Cannondale, care au ales Schwalbe Racing Ralph, desi traseul a fost alunecos „as hell”.

–          Echipa Topeak Ergon au foloit si noile cauciucuri X-King de 2.4 ! !

–          Chiar si la acest nivel mondial, unii se comporta ca amatorii. Lui Julien Absalon la linia de start ii iesea latexul din cauciucurile tubeless, mecanicii grabindu-se sa umfle roata, desi se crede ca echipele pro ar trebui sa aiba un set de roti pentru uscat si altu pentru ud. Se pare ca nu e asa, ei schimband cauciurile pe aceleasi roti

Bicicleta lui Julien Absalon

Cadru : Orbea Alma, size Medium
Furca : Rock Shox SID World Cup XX
Angrenaj : SRAM XX 39/42T
Lant : SRAM PC1090
Schimbatoare  : SRAM XX
Frane : SRAM XX Black Box
Pinioane : SRAM XX 11-36T
Roti: Mavic CrossMax Ultimate
Cauciucuri: Hutchinson Tubeless Ready Cobra (Pentru cursa au fost montate Buldog)
Ghidon si pipa: Orbea Zeus carbon
Gripuri : ESI Grips
Pedale : Time ATAC XS Julien Absalon
Tija de sa: Orbea Zeus carbon
Sa: Selle Italia SLR Carbon
Coarne: KCNC

Bicicleta lui Emily Batty

Cadru : Trek 9.9 SSL
Furca : Fox F100X 2011
Angrenaj : Shimano XTR 22/32/44T
Lant : Shimano XTR
Schimbator fata : Shimano XTR
Schimbator spate: Shimano XTR RD-M972
Manete de schimbator : Shimano XTR SL-M970 Triggers
Frane : Shimano XTR
Pinioane : Shimano XTR 11-32T
Roti: Bontrager Race XXX Lite Disc
Cauciucuri: Bontrager
Ghidon, pipa si tija de sa: Bontrager Race XXX Lite
Gripuri : ESI Grips
Pedale : Shimano XTR PD-M970
Sa: Bontrager inForm
Coarne: Bontrager

Bicicleta lui Lene Byberg

Cadru: Specialized S-Works Era 2010
Furca: Specialized E100
Soc spate: Specialized / Fox Brain, S-Tuned
Angrenaj : Specialized S-Works with XX spider
Placi : Rotor XX Q-Rings 27/40T
Suruburile placilor : Carbon-Ti
Lant : SRAM PC1090
Schimbator fata : SRAM Force
Schimbator spate : SRAM XX
Frane : SRAM XX
Pinioane: SRAM XX 11-36T
Roti: Specialized Roval carbon prototype
Cauciucuri: Specialized Fast Trak LK 26×2.00
Ghidon: Syntace Duraflite Carbon 30.8mm
Pipa: Syntace F109
Gripuri : ESI Grips
Pedale: Crankbrothers Egg-Beaters 4-Ti
Tija de sa: Ax-Lightness
Sa: Specialized Phenom SL
Coarne: Extralite Cyberends
Strangatoare: Carbon-Ti
ATENTIE: la tragerea schimbatorului fata !

Bicicleta lui Burry Stander

Cadru : Specialized S-Works Epic 2010
Furca : Specialized E100
Soc : Specialized / Fox Brain
Angrenaj : Specialized S-Works XX spider
Placi : Rotor XX Q-Rings 27/40T
Lant : SRAM PC1090
Transmisie: Sram XX
Frane: SRAM XX Black Box
Roti: Specialized Roval carbon prototype
Cauciucuri: Specialized Sauserwind
Ghidon: Syntace Duraflite Carbon 30.8mm
Pipa: Syntace F109
Gripuri : ESI Grips
Pedale : Crankbrothers Egg-Beaters 11
Tija de sa: Ax-Lightness
Sa: Specialized Romin (prototype?)
Coarne: Extralite Cyberends

Bicicleta lui Manuel Fumic

Cadru : Cannondale Flash Team
Furca : Cannondale Lefty SL PBR (Push Button Rebound) / SRAM XX hydraulic remote lockout
Angrenaj : Cannondale Hollowgram SL
Placi : SRAM XX 26/39T
Lant : SRAM PC1090R
Transmisie: Sram XX
Roti: Mavic CrossMax Ultimate
Cauciucuri: Schwalbe Racing Ralph EVO  26×2.25
Ghidon: FSA K-FORCE LOW RISER
Pipa: Leonardi Racing
Gripuri: Cannondale foam
Pedale : Crankbrothers Egg-Beaters 2-Ti
Seat post: Cannondale Flash SAVE
Sa: Fizik Tundra

Note 1 : Axul de 122mm este pentru a reduce Q-Factor. Bratele sunt facute in asa fel incat sa aiba spatiul necesar fata de chainstay-uri.

Note 2 : Chainstay-urile au un al logo, sa fie acelasi cadru ca si cel standard? Cadrul are mai putina vopsea, ceea ce il face cu 60 de grame mai usor

Note 3 : Un distantier de carbon e montat pe axul monoblocului pe partea stanga

Bicicleta lui Roel Paulissen (nu a fost folosita in concurs)

Cadru: Cannondale Flash 29er
Furca : Cannondale Lefty SL
Angrenaj: Cannondale Hollowgram SL
Placi: SRAM XX 26/39T
Lant : SRAM PC1090R
Transmisie si frane: Sram XX
Roti: Mavic C29SSMAX
Cauciucuri: Schwalbe Racing Ralph EVO, converted tubeless 26×2.25
Ghidon: FSA
Pipa : Leonardi Racing
Gripuri : Cannondale foam
Pedale : Crankbrothers Egg-Beaters 4-Ti
Tija de sa: Cannondale Flash SAVE
Sa: Fizik Arione
Coarne: Cannondale

Bicicleta lui Gunn Rita Dahle

Cadru : Merida 0.9
Furca : DT Siwss XRC 100 Race World Champ edition
Angrenaj: FSA K-FORCE LIGHT 386 MEGAEXO 27/42T
Lant : SRAM PC-990
Schimbator fata : SRAM XX
Schimbator spate : SRAM X0
Manete de schimbator : SRAM X.0 grip-shifts
Frane : SRAM XX
Pinioane : SRAM PG-990 11-34T
Roti: DT Swiss 190 hubs – Alex Rims
Cauciucuri: Maxxis Medusa
Ghidon: FSA K-FORCE FLAT
Pipa: FSA OS-99 CSI
Gripuri: ESI Grips
Pedale: Shimano XTR PD-M970
Tija de sa: FSA K-FORCE LIGHT SB.0
Sa: Selle Italia SLR flow
Coarne: Tune

Bicicleta lui Jose Antonio Hermida

Cadru : Merida 0.9
Furca: DT Siwss XRC 100 Race World Champ edition
Angrenaj : FSA K-FORCE LIGHT 386 MEGAEXO 27/42T
Lant: SRAM PC1090R
Schimbator fata : SRAM XX
Schimbator spate : SRAM XX medium cage
Manete de schimbator : SRAM XX
Frane : SRAM XX Black Box
Pinioane : SRAM XX 11-36T
Roti: DT Swiss 190 hubs – Alex Rims
Cauciucuri: Maxxis Monorail
Ghidon: FSA K-FORCE FLAT
Pipa : FSA OS-99 CSI
Gripuri : ESI Grips
Pedale : Time Atac XS Ti Carbon
Tija de sa: FSA K-FORCE LIGHT SB.0
Sa: Selle Italia SLR
Coarne: Procraft

Bicicleta lui Wolfram Kurschat

Cadru : Rotwild R.R2 HT
Furca: Magura Durin SL 80
Angrenaj: SRAM XX 42T (O singura placa!)
Lant: SRAM PC1090R
Transmisie: Sram XX
Frane : Magura Marta SL Team
Rotit: DT Swiss XRC 1250 carbon
Cauciucuri: Continental X-King 2.4 Prototype
Ghidon: Schmolke
Pipa : Ritchey WCS 4-Axis
Gripuri : Ergon GE1 Team Edition
Pedale : Crankbrothers Candy 4-Ti
Tija de sa: Schmolke
Sa: Terry
Coarne: Ergon
Strangatoare de roti: Tune

Bicicleta lui Irina Kalentieva

Cadru : Rotwild R.R2 HT
Furca : Magura Durin SL 80
Angrenaj : SRAM XX 26/39T
Lant: SRAM PC1090R
Transmisie: SRAM XX
Frane: Magura Marta SL Team
Rear brake : Magura Marta SL Team
Discuri : Ashima Airotor
Roti: DT Swiss XRC 1250 carbon
Cauciucuri: Continental X-King 2.4
Ghidon: Schmolke
Pipa : Ritchey WCS 4-Axis
Gripuri : Ergon GX2 Leichtbau Carbon
Pedale: Crankbrothers Egg-Beaters 4-Ti
Tija de sa: Schmolke
Sa: Terry
Coarne: Ergon

Bicicleta lui Nino Schurter

Cadru : Scott Scale RC
Furca: DT Siwss XRC 100 Race World Champ edition
Angrenaj : SRAM XX 26/39T
Lant: SRAM PC1090R
Transmisie: SRAM XX
Frane : SRAM XX Black Box (avand culorile de campion mondial)
Roti: Ritchey Superlogic carbon (Nu a folosit rotile tubulare in concurs)
Cauciucuri: Ritchey Z-Max
Ghidon: Syncros (NU Ritchey!)
Pipa: Ritchey WCS 4-Axis
Gripuri : Ritchey WCS
Pedale : Ritchey Logic WCS V4 Mountain Forged Titanium Pedal
TIja de sa: Ritchey SuperLogic Carbon
Sa: Ritchey WCS
Coarne: Ritchey WCS

Multumiri foarte multe inca odata lui Kevin pentru poze si descrieri. Multa lume cred ca va aprecia efortul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.