Socul de la DT, este modelul cel mai usor al producatorului Elvetian si se gaseste in mai multe lungimi, pentru o mai mare varietate de aplicatii, de la XC Racing la All Mountain.Astefel ca avem la dispozitie urmatoarele lungimi: 152mm (139gr). 165mm (146gr), 190mm (159gr), 200mm (165gr).

Am testat in ultimul an modelul de 165mm, pe un bike de XC, atat antrenamente cat si concursuri.

Foarte multe nu putem spune, decat ca este foarte ok, absorbtia socurilor fiind foarte buna, daca este setat corespunzator, cu o revenire adecvata terenului pe care rulati. Cel mai mult am mers cu o revenire medie. Este foarte simplu, avand doar 2 pozitii: blocat/deschis, dupa parerea noastra fiind cel mai ok. Alte constructii si platforme putand fi mai greu de operat. Deci un bike devine full suspension sau hardtail intr-o clipita.

Pentru 56 de grame in plus se poate monta o maneta de blocaj pe ghidon renuntandu-se la blocajul de titan de la soc. Este recomandat sa fie schimbat uleiul si elastoemerul din interior cel putin odata pe an si sa fie curatat de praf odata la 10 ore de ride, fara sa fie desfacut.

Il recomandam cu mare drag celor pasionati de grame si cu un buget generos pentru un astfel de produs, pretul nefiind tocmai accesibil oricui, dar cand pasiunea depaseste limita bugetului, atunci il vei cumpara.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.