Pentru a va usura intr-o oarecare masura cautarile, cand vine vorba chiar si de un cauciuc, venim cu un nou test. O arma imbatabila in concursurile de XC si Marathon, cauciucul Race King de la Continental.

Testat intensiv inainte de a fi lansat, pentru a fi sigur ca este ceva deosebit, acest model si-a castigat respectul atat in Cupa Mondiala cat si pe trailurile din toata lumea. Testele efectuate cu acest model au fost pe durata a 2 ani. Timp in care am testat varianta World Cup 2.2 (editie limitata la 1000 de bucati) si SuperSonic de 2.2.

In tot acest timp am avut parte de nenumarate peripetii, insa acest cauciuc a fost “iesirea” noastra. Volumul mare de aer care intra in acest cauciuc il face foarte comfortabil la drumuri intinse, facand prin magie ca micile pietre si radacini sa para inexistente, iar “urmele” lasate de acesta pe teren ne indica faptul ca are o aderenta foarte buna. Crampoanele mici, destul de dese, greutatea scazuta sa faca din acest cauciuc unul foarte rapid.

Un plus de aderenta au variantele SuperSonic, care au in compozitie un material denumit de Continental: Black Chili Compound, un material care este produs doar in fabrica lor din Germania. Da, este unicul loc din lume unde se face asa ceva, fiind ceva destul de inedit si exclusivist. Comform celor spuse de Continental, Black Chili face din cauciuc sa fie mai aderent, mai rezistent la pene si la uzura, astfel ca dupa 3000 de km cu varianta SuperSonic, ABIA daca se vede un grad minim de uzura. Acest lucru in cazul unei folosiri normale, atat ture cat si concursuri.

Are o aderenta buna atat pe noroi (exceptand cele lipicioase), radacini sau pietre ude, zapada, iar pe uscat exceleaza din toate punctele de vedere: viteza, aderenta si control, ceea ce ne face sa il recomandam atat pentru concursuri cat si pentru o folosire “All Around”.

Fiind un produs “Hand Made”, pot aparea mici variatii de greutate de +-5%, insa calitatea va ramane aceeasi.

De asemenea puteti vedea cateva exemplare de Race King, puse pe cantar, in GALERIA site-ului nostru.

Daca v-am convins ca merita atentie, il puteti comanda de la MarosBike.ro, in varianta pe sarma sau Supersonic. Personal recomandam SuperSonic, deoarece poate face diferenta intr-un concurs, este mai rezistent in timp si “ruleaza” mai bine, insa in final totul tine de Dumneavoastra.

4 thoughts on “Test: Continental Race King

  1. Marius

    Am si eu o pereche de Race King Supersonic, de aproape un an de zile si inca se prezinta excelent. Profilul este foarte putin uzat si m-au servit foarte bine pana in aceste moment. Cu siguranta urmatorul set de cauciucuri va fi tot Race King.

  2. cipi

    am si eu de 1 an race king foldable 2,2 varianta normal de 505gr,am facut cu ele 1200km si sunt ca si noi,70 la suta asfalt si 30 la suta offroad,sunt niste cauciucuri impecabile,urmatorul set va fi supersonic.

  3. Dorin

    Am folosit prima data si eu niste race king de 2.0 pe sarma, si au fost ok, apoi am luat acelasi model pe kevlar, undeva pe la 30-35 de lei, si ambele s-au dovedit a fi rebuturi, avand defect in acelasi loc !

    Am trecut la modelul Supersonic, testat si de voi si se simte diferenta. In 3 luni de zile nici nu se vede ca au fost folosite in afara de noroiul de pe ele.

    Daca ar fi fost sa scriu si eu despre ele, ar fi fost exact ceea ce ati scris si voi !

    Mult succes in continuare, faceti o treaba nemaipomenita

  4. Andronic

    Review-ul de mai sus este exagerat, in afara de asfalt nu exceleaza nicaieri.

    Le am si eu in momentul de fata si nu le recomand pentru off-road, si anume iarba, pietris sau noroi. Sunt foarte bune in schimb pentru asfalt si pamant tare unde inainteaza fara sa opuna rezistenta la inaintare. Inainte am avut niste CST-uri insa diferenta este mare, acestea fiind pentru offroad net superioare.
    Stabilitatea in curbe la Conti RK este redusa lucru care se poate observa si urmarind cramponajul, care pe lateral este mic, iar in curbe si la inclinari usoare pierde aderenta si derapeaza (in cazul in care se ruleaza pe pietris).

    Cu alte cuvinte, nu sunt pentru viraje agresive si eu personal la concursuri nu le folosesc.

    ALte review-uri din partea rider-ilor se gasesc si aici: http://www.mtbr.com/cat/tires-and-wheels/tire/continental/race-king-supersonic/prd_418878_151crx.aspx

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.